Klacht of geschil melden?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kroonbedding.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bedrijfsgegevens

Kroon Bedding - Tasa Trading

KVK-nummer: 78023297
BTW-nummer: NL861236087B01
Vestigingsnummer: 000045679169

Contactgegevens

Adres: Melica 326, 1325WZ Almere (Geen bezoekadres)
E-mail: klantenservice@kroonbedding.nl
Telefoon: 085 060 4412

Social Media